یه راه جدید ولی خیلی جالب
 
open book
راه های تقلب برای لو نرفتن را از ما بیاموزید
دو شنبه 2 آبان 1390برچسب:, :: 9:3 PM ::  نويسنده : hedi

این عکس رو بیبینین

 

جالبه ها این راه رو ناخن مثل اینکه جدیده آخه من نه کردم نه شنیدم همین طوری از تو اینترنت پیدا کردم متعجب شدم گفتم تو وبم بزارم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


حالا اگه شما یه چند تا راه جدید بلدین نیازمند یاری عقلتان هستیم یه نظر هاوی اطلاعات نویسنده شدن بزارین نویسنتون کنم

نظر اجباری اگه خوشتون امد



نظرات شما عزیزان:

دخترخش
ساعت19:17---28 آذر 1393
goooooooooooooooooooood

به وب منم سری بزنی خوشحال میشم


man
ساعت18:44---20 اسفند 1390
khob bod

saba
ساعت17:19---2 بهمن 1390
عیبه عاطف

عاط
ساعت18:22---6 آبان 1390
دیدی کم اوردی؟

چه قدر شما ها بچه این اه حالم بهم خورد.

راستی درنا هر وقت گفتم جسد بپر وسط.


پاسخ:che rabti dare??ha?ha valy kho ....!*jb!..akheeeeeeeeee


dorna
ساعت3:46---6 آبان 1390
جواب خوبی دای هدیهپاسخ:merC

عاط
ساعت13:31---5 آبان 1390
اخه من رو ناخونم نوشتم jb چه ریطی به این داره؟
راستی خب شاید یکی از مطالبی که گذاشتی خوشش نیومد
اخه فک می کنی چند نفر از وبی که گذاشتی بازدید می کنن؟ها؟


عاط
ساعت13:31---5 آبان 1390
اخه من رو ناخونم نوشتم jb چه ریطی به این داره؟

راستی خب شاید یکی از مطالبی که گذاشتی خوشش نیومد

اخه فک می کنی چند نفر از وبی که گذاشتی بازدید می کنن؟ها؟
پاسخ:khafe


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


این وب ماله ما بچه های فرزانگان رشته برای آموزش تقلب به سمپادی ها و غیر سمپادی ها نظر هم بزارین خوشحال می شیم یعنی حتما بزارین
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 493
بازدید کل : 37927
تعداد مطالب : 39
تعداد نظرات : 172
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->